Produktové fotografie

Kompletní podpora e-shopu nebo webových stránek

Pokud provozujete e-shop, nebo vyrábíte produkt, který dále nabízíte k prodeji on-line cestou, pak jistě víte, že kvalitní prezentace takového produktu je více než důležitá. Kromě kvalitního a vyčerpávajícího popisku produktu, je více než nutné mít i kvalitní produktovou fotografii, která velmi pozitivně motivuje vaše zákazníky k nákupu.

Studie v oblasti ecommerce se shodují, že kvalitní produktové fotografie mohou zvýšit konverzní poměr v e-shopu až o několik desítek procent. Proto se jistě vyplatí věnovat produktovým fotografiím na svých webových stránkách nebo e-shopu zvýšenou pozornost a nabídnout tak svým zákazníkům nejen kvalitní produktovou fotografii, ale rovněž i patřičný počet fotografií a to tak, aby si zákazník zboží na vašich stránkách prohlédl a hlavně objednal.

Obecně mohu doporučit mít ke každé položce zboží více jak jednu produktovou fotografii a to pokud možno co největší, bez zbytečných okrajů a minimálně v počtu dvou kusů, ideálně tři, ale čim více, tím lépe.

Produktovou fotografii je dobré mít na bílém (neutrálním) pozadí, pokud to kompozice dovoluje už vzhledem k tomu, že drtivá část současných moderních e-shopů je stavěna na bílém pozadí a produktové fotografie tak doplňují celkový vzhled stránek e-shopu.

Pokud byste měli zájem o nafocení produktových fotografií, neváhejte mě kontaktovatjistě se dohodneme na kvalitní spolupráci, která bude vyhovovat jak mně, tak i vám.

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít