SEO

Optimalizace stránek pro webové vyhledávače – SEO.

  • Služba zahrnuje analýzu a budování onpage a offpage faktorů takzvaných landing pages (vstupních stránek) daného e-shopu.
  • Analýza a revize onpage faktorů neboli vše, co se týká webové stránky. Ty jsou do jisté míry důležité pro fulltexotvé vyhledávače, které neustále sbírají obsahy webových stránek zveřejněných na internetu. Aby taková stránka byla vyhledávači co nejvíce srozumitelná, měla by výt dobře strukturována s obsahem kvalitního, originálního a přitažlivého textu.
    Analýza a budování onpage faktorů se dá využít jak pro homepage eshopu, tak i na jednotlivé jeho podstránky (kategorie, informační články nebo přímo produkty) a zahrnuje analýzu onpage faktorů stránky a jejich opravu, úpravu či jiné důležité nastavení pro získání pokud možno co nejlepší pozice v SERPu vyhledávače Google.cz nebo Seznam.cz na dané klíčové slovo nebo frázi.
  • Offpage faktory jsou ty faktory, které nejsou zřejmé přímo na stránkách eshopu. Jedná se především o přirozené zpětné odkazy v takzvaném odkazovém profilu stránky, kdy na danou stránku vedou odkazy z obsahově kvalitních stránek s relevantním odkazem a anchor textem.  Budování relevantních odkazů je poslední dobou velmi diskutované téma, které je někým zavrhované a někým podporované. Já se stavím někde na střed tohoto sváru a věřím a z praxe jsem přesvědčen, že rozumné budování zpětných odkazů (tzv. linkbuilding), je stále přínosem pro danou stránku v moderním SEO.
    Budování odkazového profilu zahrnuje vytvoření originálních popisů s odkazem na tzv. landing page a jejich umístění na internetu a to ať už registrací do vybraných katalogů, umístění PR článku do vybraných PR portálů, nebo vložení příspěvku do relevantních diskuzních fór.